Lördagen/söndag

i går som sagt var det fest. Satan, jag har inte haft så roligt på ett jäkla tag, det var goa människor, man lärde känna nya personer, dans var ju givet och thaimat var ett plus i kanten. Det som inte var det bästa var att det gick nedåt sisodär runt två i natt. Då tog det slut om man säger så. sedan runt halv tre ringde mamma och pappa, som kom och hämtade mig med taxin och vi drog vidare till mina kusiner. Där drog vi på Singstar och jag må erkänna att jag vann stort alla gångerna.. haha kanske för att jag var den enda som inte var på lyset.. menmen en lyckad kväll och kom hem alldeles för tidigt i morses!

I dag ska jag bara ta det lugnt, vi håller på att plocka upp studsmattan och jag ska snart kolla lite film. Sedan måste jag plugga till mitt historia prov som jag har nästa vecka. Sedan i kväll ska jag på möte och sedan är det träning. I dag är det EN vecka kvar till Sm-kvalet, och jag håller på att blitokig, jag vill bara åka till Åmål och gå vidare till SM!!

Kommentarer
Postat av: E

ni kommer ju gå vidare

2007-03-19 @ 07:03:46
URL: http://heaveninhell.blogg.se
Postat av: Anonym

tack elin, det känns bra!

2007-03-19 @ 17:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0