Måndag, the spring is back!

image109

Jag är lite snygg när jag hoppar!

Ja, som sagt, dagen har varit underbar!. började med att jag försov mig, för smart som jag är var att i går hade jag så mycket att göra att jag inte tänkte på att ställa om min klocka på min mobil, så när den ringde i dag kl6, då var givetvis kl 7, så jag kom försent till GE, men det fixade jag lätte när jag berättade för Ingmar om att han hade min mamma i skolan, då blev han glad!

Sedan har vi varit ute och gått på rasten i dag, vi köpte oss glass, och han sitta ner i Stadsparken en stund. Och vår allas älskade Ida fyller som sagt 17år i dag, så vi friade lite med en fika på Viskan efter skolan. Jag tycker det är mysigt att bara ta det lugnt med tjejerna och prata om allt. Men troligtvis på lördag ska vi fria Ida, med dunder och brak! Var även hemma hos Elin en sväng, där vi arbetade på vårat svenska tal vi ska redovisa på onsdag, och jag vill säga, att det gick frammåt i utvecklingen, snart kan jag hela min del utantill, elin se till att lär dig din med!

Nu kom jag in från att har hoppas studsmatta, shit det är bra konditionsträning vill jag lova, Och jag förlorade på GRIS. Eftersom det är så fint väder om dagarna nu, så har jag bestämmt mig att hoppa minst en halvtimma om dagen, litet motionspass. Nu ska jag dricka lite vatten och ta det lungt innan Prision Break börjar.


Kommentarer
Postat av: E

du och jag på fredag=sant

2007-03-27 @ 15:08:08
Postat av: E

du och jag på fredag=sant

2007-03-27 @ 15:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0