Måndag

ny start på veckan, och allt är sådär allmänt trist i dag.. Nu sitter jag och pluggar lite Geografi frågor tills i morgon. Sedan har vi varit på Viskan och käkat i dag, räksallad blev det för min del, men fullkornspasta och grovtbröd. Sedan har vi inte gjort så mycket.. Jag har inte haft tiden till att blogga i går, hade fullt up med jobb, möten och träning btw vi hade tre tapp (igentligen två, för jag slarv tappa) men sånt är livet, inte långt kvar till SM-kvalet nu..

Snart ska jag iväg och spela innebandy match, mot Allingsås. Det ska bli skojj att möta dem igen, förra gången vann vi med 13-1. Men så kan det gå. Ska även om jag hinner komma hem till tio, titta på Prison Break, det är spännande nu... men det var dumt att han tog livet av sig i förra avsnittet... Och på tal om ingenting så måste jag lägga ner mer tid på skolan, fick hem mitt papper om omdömmen häromdagen, det såg la sådär ut.. men nu måste jag göra klart mina lääääxor. bye bye america!

Kommentarer
Postat av: Maria

Sm-kval.. :) Såg riktigt bra ut på träningen i söndags, eller hur ?? :) byebye le-kompis ;D

2007-03-05 @ 19:32:53
Postat av: E

det såg inte alls sådär ut din tönt du behöver inte vara perfekt du är bra precis som du är :M

2007-03-05 @ 19:55:19
URL: http://heaveninhell.blogg.se
Postat av: Josefine

Ja, och vi ska vinna SM-GULD! :D

2007-03-05 @ 21:01:27
Postat av: Lilian

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa ni är så duktiga mina änglar

2007-03-06 @ 21:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0