myslördag

Ja jag ska inte göra något annat än bara mysa, men nu som alltid på helgerna (skriver detta ofta nu tycker jag) sitter jag på mitt kära jobb. Hade betalat mycket för en sovmorgon, men icke sa nicke uppe med tuppen. Jag insåg innan att jag kanske inte var ensam, Ida skulle träna vi den här tiden och Elin och Sara ska gå på stan.. Men sedan i kväll ville dem flesta efter tjejkvällen igår, gå ut i dag.. men ärligt jag ska sitta hemma och kolla melodifestivalen, det gör jag varje år och då ska jag göra det detta året också. The Ark och Sara Draw Finer är mina favoriter inför finalen.. Sedan kanske mina små kusiner komma och sova över hos oss, så då måste jag passa dem, men det gör jag mer än gärna!

Ja..  igår som sagt hade vi tjejkväll, det var Elin,Sara,Zazza,Ida,Sanna och jag. Nästan alla begav sig till RoyalThai för lite käk och sedan hem till ElOn för prat och massa mysigt. Det var skön att bara ta det lungt, men det ser ut som hela min helg blir sådan, men det är något man behöver med... Och jag har långhelg, det kunde inte komma lägligare.. på måndag ska jag jobba om jag inte hinner klart i dag, annars ska jag plugga (tråkigt) och på tisdag ska jag till Götet med Ida och hennes kära mamma. But now back to business!

Kommentarer
Postat av: E

du var ju så tvungen att skriva elon istället för elin din lilla sak ;D

2007-03-10 @ 13:43:07
URL: http://heaveninhell.blogg.se
Postat av: Jacqueline

japp det var ju som givet!

2007-03-10 @ 13:58:53
URL: http://jacqueliine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0