nervvark

är percis som jag känner mig, kom hem från träningen för ett tag sedan, jag kanske är lite tjatig om denna saken, men jag är verkligen verkligen nervös inför Sm-kvalet nästa söndag. Jag gjorde runt 100 illotions ( en drillsvårighet) men endå är den skit kass... Men en sak, det är att mitt lag ska gå vidare till sm, det är det som gäller nu framöver, vi ska stå på listan!

Fyndade lite i dag med, ville köpa ett armband på indiska, och så hade dem sänkt det till 25:-!!! och sedan såg jag skylten tag 2 betala för 1. Då tog jag samma armband i guld med... Men när jag får lön nästa vecka ska jag köpa mig ett Thomas Sabo armband. Är helt kär i mitt haldsband och armbandet är så jäkla snyggt.

image75

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0