SEGER

heter vårab nya förening vi har skapat på SvenErikson i dag, den står för SvenEriksonGrilsEgnaRitualer, och om det är någon teknist som läser detta och är tjej, för det är bara tjejer som får bli medlemar där. Föreningen innefattar finare middagar, resor till bla Göteborg och utgångskvällar m.m Så bli medlem om du går på teknis och känn gemenskapen!

Kom nu hem från "skolan" har inte varit hemma på hela dagen.. först skola, sedan tränade jag mina små änglar, japp dem var stillsamma i dag och nu har vi haft uppladdning inför vårat SM-kval. Det var riktigt mysigt, vi käkade tacos, kollade massa gamla drillfilmer med uppvisningar från när vi var små. Sedan kollade vi även på det programmen vi kan fyra i SM när jag var 13 år?.. sedan också förra årets tävlingsprogramm, det som gör oss till näst bäst i Sverige. Sedan även ROM filmen, ifårn VM när vi var där i sommras... massa minnen bara öste fram, men vilken kännsla jag kännde, ingen vet nog igentligen om hur det känns?

Jag är skit trött, men ska snabbt in i duschen och sedan läsa lite på mitt historia prov och så.. måste sova lite med, skippar man idrotten i morgon, vågar man risker att bli skadad inför helgen?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0