Sista inlägget innan kvalet

ja, nu är det bara 51 minuter kvar tills bussen bär av till Åmål. Jag är skit nervös!!!!!!!!!.. men det brukar vi lugna ner oss med ipoden i öronen och en bra tidning/bok. Bilder och allt kommer naturligtvis upp efterkvalet, och jag hoppas att alla som läser detta, håller tummarna i morgon kl 12:50 då vi, Team 2 går in på tävlings golvet. Håll tummarna och skänk oss en tanke med lycka till. ååååååh, igentligen fattar jag inte varför man utsätter sig sälv för sånt här, men det är nästan det bästa i mitt liv att tävla...

Nu sitter jag och laddar, genom min favorit film, Lilla sjöungfrun. Det finns ingen bättre tecknad än den. Jag ville alltid bli som ariell när jag var lite, bli en sjöungfru. Nu ska jag käka snabbt innan jag ska ta mig upp till musikens hus, där vi kommer att åka. Önska oss Lycka till!!   (kolla våran blogg på drillanglarna.blogg.se)

Kommentarer
Postat av: E

LYCKA TILL BAAAABY

2007-03-24 @ 16:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0