smile big!

image107Som sagt, jag,pappa & ida sprang och köpte mig en ny mobil i dag. Det blev dem som är på bilden här Sony Eriksson W880i. Jag söker inte en mobil med den bästa kameran, för jag har min digitalkamera som jag använder. Så då fick det bli denhär pärlan!

I kväll var det meningen att jag skulle till amanda, men sedan var jag visst tvungen att färga mitt hår enligt min mamma, så det ska jag la göra. Sedan måste jag packa, för i mogron åker vi, wiiie! Så då blir det helt enkelt en hemma kväll för min del, för det finns ingen tid att åka till Dalsjöfors. Men den som känner att den har tråkigt, kan komma hem till mig och göra mig lite sällskap!

Fikan var som alltid trevligt, men vi saknade vissa, det var bara jag,ida,bella och sara. Men nästa vecka blir det la fler får jag hoppas?.  idag sprang jag även till Make Up Store och köpte mig en ny fondation och nyt puder. Länge leve makeupstore. Bra var med att jag fick låna mammas klubbkort och fick 10% på allt! tack och adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0