söndag

jobb,jobb,jobb.. ja det tar aldrig slut ? gjorde precis en sida med över 150 bilder, jobbigt!.. men senare ska jag på kalas till min älskade mormor. Men hon fyller inte år fören i morgon men idag ska hon bjud på vofflor och annat gott.

I går kom Elin och Ida ut till mig, vi slappa framför melodifestivalen och mitt favorit band vann ju faktigst, det gillar jag skarpt. Sedan efter det sätte vi på SingStar och sjöng loss, kanske inte det renaste och finaste med sjöng gjorde vi iaf. Varje lag vann varsin gång av två omgångar, det var Jag och Ida mot Elin och syster. Men vi hann inte "spela" klart sista omgången för då skulle elOn och Ida springa till bussen. Men vi får faktigst ta det som oavgjort (elin har redan tagit åt sig äran för att vunnit) men vi får göra om det någon dag!

Jag kan inte hjälpa det, men det går inte en dag utan att jag tänker på SM-kvalet och SM. Mina händer vill bara skaka av nerovsitet nu, även om det är två veckor kvar, TVÅ veckor.. ingen kan nog förstå hur det är precis innan man ska gå in på tävlingsgolvet med hurrande och skrikande publik och domare som sitter och iaktar dina rörelser och ser alla fel du gör.. men endå är det det bästa som finns! Mitt liv är drill på något vis, och jag har lovat att berätta om våran Rom resa (som är något av det bästa i mitt liv), men det får bli en annan gång för nu ska jag jobba lite igen! Twirling for life!

Kommentarer
Postat av: Anonym

^^
*
En av Elle galans vinnare på 10 års jubiléet Marcus Söder har intervjuats av mig, ang hur jag kan få drömjobbet som djävulen bär prada tjejen jobbar med. Läs och få inspiration
*
^^

2007-03-11 @ 12:31:03
URL: http://annawintour.blogg.se
Postat av: E

vi gör om det snart, vad sägs om.. måndag kväll?

2007-03-11 @ 12:55:48
URL: http://heaveninhell.blogg.se
Postat av: Jacqueline

anonym: varför skriva detta i min blogg?
E: ja, jag ska undersöka saken och åter komma senare i kväll då jag slår dig en pling!

2007-03-11 @ 14:43:50
URL: http://jacqueliine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0