Svenska mästerskapen 2007 i borås, och ...

Vi klarade kvalpoängen, vi är meeeeeeeeeeeeeed!! ingen kan nog förstå min kännsla jag har inne i min kropp, jo kanske resten av laget, men det är en stor lycka att veta att vi klarade det. Åhh jag lipade tre gånger, (jäkla kännslig) men det blir så när man är nervös och känner lite press så, men vi fixade... men mer marginal än förra gången med! haha. ett pluss var att vi även kapade ett silver på detta RM, så det var också en kul grej, så alla som jag känner, boka upp helgen, 5-6 maj. För då kommer ni sitta i boråshallen och titta på mig och mitt team!

Nu ska det firas med vofflor, men skriver lite senare..

So long suckers!

Bra jobbat i dag Fristaddrillflickor. Nästan alla gick vidare, så nu till SM sickar vi följande.. Solo Junior, Duett Senior Team Junior, Team Senior.Ni som inte klarade er vidare, bra kämmpat och ni kommer igen nästa år!


Kommentarer
Postat av: S

Grattis:)!

2007-03-25 @ 20:45:39
URL: http://thedeclaration.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag är så glad och stolt över er! Men så nervös som ni gjorde mig idag... Fy faaen! Kram på dig, du är duktig!

2007-03-25 @ 20:55:56
Postat av: E

grattis :D

2007-03-25 @ 21:26:11
Postat av: Jacqueline

tack allihopa!

2007-03-25 @ 22:15:50
URL: http://jacqueliine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0