tillängnat elin

ja det kan inte gå en dag utan att hon tjatar om att uppdatera, men jag ska säga som det är.. jag har inte haft tid! denna veckan har jag inte haft en minut ledig känns det som, igår blir det inget bloggande för  jag åkte kl 07:00 i går på morgonen och kom hem 21:30, och då såg jag det sista på D.W och sedan bums i sängen.. jag tränade och satt i sekritariatet.. mycket intressant..

i dag har vi haft sovmorgon dock en timma bara men det är alltid något, sedan hade vi inställd lektion, man börjar bli van kan jag tala om.. då var vi lediga från tio till två.. jag, amanda och fanny drog och solade sedan köpte vi present till steffie som fyller år i morgon. Sedan drog jag och Elin hem till henne och käkade och sov.. det behövdes konstigt nog.. varför vi eller jag inte åkte hem var för att våran svenska lärare inte ville ge oss ledigt så vi kunde arbeta hemma, vi har endå bara en inlämning att jobba på som man kan göra hemma..
Nu ska jag som vanligt denna veckan, studera. Jag ska skriva mitt engelska tal om Sitting Bull och sedan lite spanska glosor, yeeeeeees jag suger i spanska!.. men men Hola amigos!


Kommentarer
Postat av: E

haha nu suger du verkligen, du kan ju inte sluta inlägget med hej vänner du får ju typ säga adios amigos ;D

2007-03-07 @ 21:39:10
URL: http://heaveninhell.blogg.se
Postat av: Jacqueline

haha men du fattar inte, meningen ?;D

2007-03-07 @ 23:30:23
Postat av: E

men fy fan vad dålig jacke

2007-03-08 @ 16:14:55
URL: http://heaveninhell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0