torsdag 2 dagar till avfärd

i dag har jag äntligen haft mitt historia prov som jag har pluggat på hela veckan. Det var ganska svårt, men det löser sig alltid, och har jag tur får jag nog ett VG. Men detta firade vi med att äta ut, börjar bli lite trött på det, men varför inte när det är torsdag och man måste fira att man har stått ut med 1 ½ timma företagsekonomi. Så det bar av till Thai Silk, feta som vi är.

Nu sitter jag här, ska snart börja packa mina saker inför kvällen, som i gårdagens inlägg ska vi ha ett genrep inför helgens SM-kval. Det ska bli skojj att visa upp, det var längesedan någon såg vårat tävlingsprogram. Men senare efter det måste jag städa i mitt rum, har inte hunnit att plocka bort saker i rummet som ligger överallt, för har pluggat så jäkla mycket... men men, i kväll kommer det vara jag och Abbas, see you!

Kommentarer
Postat av: Cissi

ABBAS!!! Han är rätt snygg, eller?! Hehe... Ni var bra idag!!! Men bäst på söndag när det gäller!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Puss Cissi

2007-03-22 @ 20:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0