Torsdag, en helt vanlig torsdag..

Ja det har inte hänt något skojj i dag, föruom att jag har haft mitt hemska FE prov. Hmm... det gick an, men jag får återkomma om resultat. Har även inte gjort så mycket i dag heller, skola och kom precis hem från träningen, första träningen för kvällen som vanligt, har innebandy kvar att spela. Men jag behöver träna nu. Det har varit för mycket med att äta ute denna veckan, och pappa är och köper pizza... detta måste bli ändring på tills nästa vecka. Men pappa suger på att laga mat, så varför klaga?

I morgon har vi sovmorgon som vanligt, men jag och min kära elin ska sola innan, så du kan vara vänligt att ringa mig när du ser detta?.. Japp och sen efter skolan ska vi även ta oss en tur till Knalleland. Jag vill kika in Lagerhouse som har flyttat in där, har bara varit på det i Stockholm. Sedan blir det fredags fika och fredags träning, något skojj på kvällen hoppas jag med att det blir, har inte varit röj på ett tag nu?..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0