tredjemars

Det är lördag idag, och vad brukar jag göra på mina helger.. jo jobba. Är faktigst klar snart, och det ska bli så jäkla skönt. Gick upp tidigt i dag med, kvart över sju var jag i Sjöbohallen och kollade på när min syster spelade BUA cuppen, och dem vann sin serie så dem spelar runt åtta i kväll. Hann även en sväng till stan och köpte ett par skor, min syster två par. I kväll hoppas jag.. nä jag vet inte vad jag vill, ut eller lung kväll med melodifestivalen?.. men något av det blir det..

Sedan är det en stor dag i dag, min vän Josefine fyller 16 år i dag!!!! Grattis Grattis sötan!. läser du detta hoppas jag att du får den bästa födelsedagen och att vi syns i morgon! så nu får vi akta oss på vägarna när hon ska sötta sig bakom ratten... haha Grattis igen!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Snygg bild på Vickan, hon kommer älska den! Hahahaha... BRA TRÄNING IKVÄLL! Illusion sitter bra nu igen du... Ni är bäst!

2007-03-04 @ 21:53:15
Postat av: Jacqueline

Jagv vet,hon är så himmla snyggpå den.. men hon hade tur, jag har värre (vindruvor i annsiktet)

2007-03-05 @ 09:23:36
URL: http://jacqueliine.blogg.se
Postat av: Anonym

weiii :) här är bilden.. vad fiiiiin :) hihi, hoppas hon har sett den nu.. :)

2007-03-05 @ 19:27:48
Postat av: Josefine

tack så mycket jacke!:D vilken hemsk bild du har hittat :O haha...

2007-03-05 @ 20:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0