trevlig kväll!

Ja, genrepet gick hur bra som helst för min del, och vi var faktigst duktiga i kväll. Men det är på söndag som det gäller... Vi Vill vill Kan, Vi Ska!!

Men kvällen största höjdpunkt var endå Abbas, vårat lags stora hjälte.. haha nä men det var trevligt. Han gav massa tips om hur dem brukar göra innan stora matcher och liknande. Men sedan kan jag erkänna att han blev imponerad av vad vi kunde göra med den staven vi har. haha vi försökte, eller jag försökte lära honom fingerdrill. Och då som vanligt förklarade jag som jag brukar göra för mina små, sådär med lite "gulliga" ord, haha det var roligt, Nä men nu i framtiden kommer det alltid att vara tema 2 + Abbas,, haha. Men om vi har tur skulle han boka in oss på arenan som paousunderhållning..

Jag älskar min mamma, hon hade givetvis åkt till H&M i dag, för att kolla på om dem hade något annat i affärerna än på nätet. Hon hittade faktigst, jag som inte gillat Madonnas kolletion, ett par skitsnygga svarta byxor med en dragkedja nertill. Ja dem var fina, sedan hade hon tillomed fått tag på catsuiten, men jag gillar absolut inte den.

Nu ska jag titta på CSI mami, men har redan missat några minuter.. elin skulle ringa med.. men men, later!

image106

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan va snygga vi är!! SM-GULD! :D

2007-03-22 @ 21:55:06
Postat av: Jacqueline

kul med anonym.. haha men det är HARRY som har skrivit!

2007-03-22 @ 22:14:54
URL: http://jacqueliine.blogg.se
Postat av: besiken person

men när man ringer så får man fan inget svar

2007-03-23 @ 09:47:12
Postat av: besiken person

btw du är HET

2007-03-23 @ 09:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0