21-05-07

i dag ska jag absolut inte göra ett piss, okej kanske plugga lite spanska men inget annat som har med skolan att göra. Äntligen en ledig måndag, och jag ska troligvis ut och gå/springa. Måste hålla mig lite i from nu när jag inte har innebandyn. Men annars har jag bara varit i skolan i dag, haft det ganska slappt med bla film på geografin, läsning på svenskan och betygsprat på musiken. Åt lite thai i dag med, men min kära vän Elin, kändes att det var ett tag sedan, mycket gott. Så måste nog ut och springa så man får bort det man proppade i sig till lunch. Och jag längtar sjukt mycket nu till sommarlovet, ska jobba de sex första veckorna men det ska bli kul. La Redoute måste, eller ah är ett dröm sommarjobb för mig iaf. Är glad att dem vill ha mig..

I kväll ska jag även titta på CSI NY, och lite annat bös. Det är inget fint vädet heller, regnit och mulet så man kan inte vara ute och hitta på något. Får ta och spela lite Mario Party med bror min när han kommer hem..

Hugs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0