dåligt av mig

hade tänkt att blogga som en dåre i dag, men lusten har inte vairt med mig. Nu ligger jag och tittar på den nya serien på kanal 5, Friday night lights eller något. Det kanske är något man borde följa nu framöver, men jag får se. Mina flickor var jätte snälla i dag, fick present ocg grejer av dem. Ett fint haldsband och ett par örhängen, och av mig fick dem glass. Haha jag var tvungen att ta på min både örhängerna och haldsbandet med en gång, kanske kommer upp en lite bild på det senare och nu under veckan måste jag sy deras kjolar. Provade en av på en av tjejerna i dag och jag är lite stolt... haha lite ego där.

I morgon är det skola och nästan inget annat. Ska nog ta mig en sväng på stan, se om jag hittar något trevligt och jag skulle behöva skor till skolavslutningen. Har ett par i nödläge, men vem vill inte ha nya skor?  men vilken färg passar bäst till silver, svart, vit eller dubbelt upp med silver? Och jag hoppas verkligen att det blir bra väder den 8/6, eftersom jag bara planerat att gå i klänning. Vill att solen skall skina varje dag nu framöver för det har bara varit mulet och grått..

Nu ska jag in i duschen..Later!

image323



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0