Fredag

Nu sitter jag på min kära information och layout lektion. Har börjat på våran slutuppgift där man skall planera en konferans för ett före tag där man jobbar. Man får åka vart man vill i hela världen och jag har planerat att åka till Dubai och bo på det sju stjärninga hotellet. Och med detta skall man sätta ihop en powerpoint men konstander,bilder och andra värda utflyckter.

Senare i dag blir det fika som vanligt på Tant Grön, känns bra att träffa alla tjejerna igen. Det var ett litet tag sedan och ikvälll ska alla kanske hitta på något ihop. Men jag mår inte riktigt så bra så kanske stannar hemma med min mamma och tittar på Talang 2007.  Kanske inte riktigt är det bästa sättet att spendera en fredag kväll, men det blir säkert mysigt. Annars får jag vara med dem andra.. I mrogon blir det pluggning på dagen och kanske lite solning om vädret tillåter. Senare på kvällen är det dags för Eourovision Song Contest med mina underbara vänner. Haha jag är en riktigt melodifestival nörd. Måste sitta bänkad framför tv:n när ett av min absoluta favoritband skall representera Sverige. Ola Salo är snygg, riktigt snygg. Många kanske inte riktigt förstår hur man kan tycka att han är snygg, men jag kan inte förstå att Elin tycker att Dregen är det. Så, men det skulle inte vara roligt om alla hade samma smak heller. Men nu ska jag kila!

BYE!

Kommentarer
Postat av: E

Dregen är den snyggaste människan som någonsin kommer leva i detta avlånga land, tyvärr eftersom jag aldrig kommer få honom.. men snygg är han och helt underbar

2007-05-11 @ 14:02:33
URL: http://heaveninhell.blogg.se
Postat av: Jacqueline

jag kan ej förstå dig i denna punkt!

2007-05-11 @ 14:02:59
URL: http://jacqueliine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0