Fredag

Kan man få större press på sig än såhär?

Sitter i skolan nu, väntar på att hela Teknis ska gå bort i ett vitt tåg till Borås Arena. Åkte med mamma in till stan så är här  lite tidigare så då kan man passa på att blogga lite. I dag ska vi som sagt titta på fotboll, sedan blir det lite fika på Tant Grön med tjejerna. Mycket mysigt och det ska bli skönt att spendera lite tid med dem i dag, eftersom jag kommer sitta hemma och studera hela helgen. I kväll är det även treornas bal på Grand. Insläppet börjar vid halv sju, så man kanske borde ta sig en sväng dit bort. Tycker det är roligt att tittahur fin alla är, och min kusin Alexander ska även gå. Längtar tills jag får  gå där, det är alltid så mcyket folk som bara kommer dit för att titta på alla studenter. Det sämta med dagen är att det inte är så fint väder, så jag hoppas för alla som ska gå att det inte regnar.

I går var jag hemma vid elva, och var jätte hungrig eftersom jag inte ätit sedan i skolan. Så jag tog mig en lite macka och sedan hoppade jag i säng på en gång. Det har nog aldrig varit så skönt att lägga sig. Gillar att sova.. I morses fick jag sova länge, gick upp vid halv tio så det var skönt.  Nu ska jag ta mig ut härifrån workshopen och leta rätt på resten av min klass.

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bäckäng vann, alez alez alez !!! ;)

2007-05-26 @ 22:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0