Galenskap!

jag blir ibland helt tokig på mina små drillflickor. I dag ägnade vi hela träningen till att prata, eller ah jag skällde på dem med min hemskaste röst. Dem kan aldrig vara tysta, dem springer omkring,flamsar, gapar och hjular/står på händer hela tiden. Pratade med dem att dem skall vara tysta och lyssna på mig för det jag säger är viktigt osv. Hotade med att dem inte får vara med i våran Cabaré som kommer upp i början av juni, så hoppas att dem skärper sig. Men ibland är dem bara för söta...

Kommentarer
Postat av: Ellen

vi får köra visselpipa annars ;)

2007-05-15 @ 21:13:58
Postat av: Jacqueline

haha det kanske fungerar ;D

2007-05-15 @ 22:14:44
URL: http://jacqueliine.blogg.se
Postat av: Cissi

Förstår inte detta, ni var alltid som änglar när ni var små... Men så körde jag iofs med visselpipa i början också :-P hahahaha... Vi ska få ett slut på det här!

2007-05-16 @ 08:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0