god morgon

ja vaknade för en stunds sedan. Funderar på att gå upp och äta frukost, ligger nämligen i min kära säng fortfarande. Sedan skall jag spendera min dag med att studera. Måste få bra på mitt geografi prov ag skall ha på onsdag.  Senare under dagen dyker även La Redoute gängt upp. Dem skall tydligen vara här innan de allihopa ska gå på en fest för hela Ellos. Måste nog dammtorka mitt rum då, lovade mamma  det i går men somnade tidugt. Mår fortfarande inte bra, det gör ont i huvudet hela tiden ibland mindre och ibland mer. Men det går säkert över... i kväll blir det som sagt Schlager tittande för min del. Elin & Sandra kan ni ringa mig? jag har en super idé.. men nu ska jag gå upp och göra mig lite sociall för min familj eftersom jag skall spendera dagen i mitt rum.

Have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0