God morgon

Sitter på min älskade historia lektion. Vi ska arbeta med våran redovisning som vi skall ha om kalla kriget. Våran grupp ska inrikta sig på Afgahnistan 1979-1982, Grenada och Panama. Det är skit svårt att hitta någon fakta och denna redovsining avgör ungefär mitt betyg så den är viktig. Ska ha spanska prov efter denna lektionen, och jag känner mig förberedd, men jag hatar när man skall skriva långa uppsatser eller svar för att jag skriver och sedan kommer jag på något mer som skulle vara med i det andra stycket och då är det jobbigt att ändra och fixa. Men jag hoppas på mycket frågor och meningar som man kan översätta för jag har pluggat in alla böjningar och verb så jag kan rabbla dem mitt i natten, om någon väcker mig. Nog prat om skolan, blir snurrig bara jag tänker på allt jag måste studera i helgen..

I dag ska jag även ta en tur till staden, måste hitta avslutningsskor och lite annat. Men jag är alltid så kräsen när det kommer till sådanna här saker, jag har redan målat upp en blid i mitt huvud hur det skall se ut och då är det jätte svårt att hitta sedan. I dag skall jag även träna och jobba, längtat efter denna träning som kommer idag, vi ska börja med lite nya serier och kast till nästa säsong, mycket roligt. Jag kommer inte vara hemma ifrån jobbet förän runt elva i kväll, så mycket bloggande blir det inte i dag. Kanske när jag kommer hem för i morgon börjar vi inte föräns tolv, och har inga lektioner för det är fotbolls tunering. men men..

Back to the history!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0