God natt!

Nu ska jag hoppa in i duschen för att bli lite fräsch. Ska plugga lite mer sedan, kan hålla på lite senare i kväll för som sagt har sovmorgon till tjugoöver tolv. Tråkigaste är att jag skall skriva provet vid halv tio, men det är bättre än kl åtta. Men efter lite studerande och om jag orkar skall jag titta på UB som jag själv faktiskt spelat in. Kan inte lita på resten av familjen längre när det gäller sådant, ex i söndags innan jag gick till träningen så ropar jag när jag ska kilva ut igenom dörren, glöm för guds skull inte att spela in O.C Men när man kommer hem så har ingen gjort det. Så i dag när jag spelade in UB så tänkte jag att jag låter hela bandet gå så DHW också kommer med. Perfekt tills när man kommer i mammas&pappas rum och ser att mamma har stängt av. Hon var tillomed nere och fågade mig om jag inte tittade på tv:n. Nej svarade jag då, så lite lack blir man.

Men hoppas att alla kommer sova skönt ikväll, det har jag iaf planerat. Kanske tillomed är uppe så sent att jag kan titta på SATC. Det bästa med morgondagen är att det är sista skoldagen på veckan, och vi har bara två lektioner, slappa dessutom. Idrott och Sv, där av i svenskan vi läser en bok. Ganska soft!

Sweet dreams!

image287

ett litet kvälls tips. Snygga färgade bågar ifrån ASOS. Kostar runt 149:- utan frakt. Mycket stiliga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0