Måndag

Jag blir alltid lika besviken när jag skriver rubriken Måndag, men denna veckan kommer gå snabbt tror jag. Gick till skolan i dag,även om jag kanske inte mår bra, men jag höll mig kvar med ett leende på löpparna. Fick tillbaka mitt musikprov i dag, han sa att det var bra, missade en grej ifrån Mvg och det var dem dära G-klavarna för att han tyckte att min "böj" var för stor... Jag kan faktisgt rita G-klavar. ...Men helt okej. Sedan har jag även varit ett besök hos tandläkaren i dag. Hade inga hål och hon tyckte tänderna såg fina ut, men att jag ska börja använda mer tandtråd. Så kanske ska köpa Plackers eller vad dem heter, hört att dem är ganska smidiga.

Elin klagar att jag dricker förlite mjölk så jag har faktiskt köpt mig lite glass i dag, min absoluta favorit ifrån GB. Vanlij med krossad chockald, mums. Jag dricker Oboy med, och äter ost och smör. Så du kan sluta oroa dig att jag skall bryta ett ben eller något. Min kära mamma som läser min blogg har klagat på att jag stavar som en kratta och det ska vi genast ändra på men det är jobbigt att tänka på tre saker när man skriver. Vi, låter lite som att jag är schizofren men det är jag inte. I morgon ska vi ha "vandring" i skolan. Klassen är uppdelade i tre grupper och man startar vid Hesta stugan vid olika tider. Man skall gå en runta som är ca 9 km lång och göra olika uppdrag vid olika stationer på vägen runt. lite som fångarna på fortet eller vad det hette. Men det skall säkert bli roligt. I kväll ska jag bara plugga och titta lite på CSI NY. Annars inget roligt alls, kanske kan tvinga min syster att sjunga lite sing star när jag tar ett break ifrån mitt studerande.

Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: E

Jag håller faktiskt med din mamma, och det hjälper fortfarande inte med glass!!

2007-05-14 @ 18:26:36
Postat av: Jacqueline

haha, men jag drack faktiskt ett glas mjölk till ugnspannkakan jag åt innan...

2007-05-14 @ 20:09:03
URL: http://jacqueliine.blogg.se
Postat av: E

jag.hatar.ugnspannkaka. :M

2007-05-15 @ 15:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0