Onsdag, äntligen långhelg!

sitter på jobbet nu, haha men ska snart kila mig till solariumet för att bli lite brunare. Sedan skall jag gå en bit för att ta bussen med Elin och Natta upp till våran kära Bella. Hon har flyttat nyligen så vi måste åka upp och ser hur hon bor. Självklart kommer dem andra tjejerna med, så ska vi äta gott (grillning ofc) och spela lite spel.  Jag är grymt laddad inför Twister, bara så alla vet..

Har inte gjort så mycket i dag, i skolan på idrotten hade vi brändboll. Vårat lag hade den bästa lagandan men vi förlora. Bättre lycka nästa gång. Jag och Elin kilade till videomix på vägen till skolan och köpte lite cola, Zero! Sedan på svenskan satt vi bara och läste i våra bäcker. Har läst ut min nu och hade tänkt att göra en recetion av den senare för dem som är nyfikna och vill ha en bra bok att läsa. Som sagt nu sitter jag på jobbet, eller jobb nummer tre, på min pappas jobb. Haft det bra här uppe idag, inte så smutsigt och det var ändå skönt att göra det i kväll så jag inte har den pressen att göra det under långhelgen som börjat i dag. Ska bli så underbart och jag hoppas verkligen att det blir fint väder så man kan vara utomhus. Det blir nog inte så mycket mer bloggning för mig i kväll, kanske när jag kommer hem, men annars..

Ha en bra kväll!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0