Onsdag

image316


Kom hem ifrån skolan för en halvtimma sedan. En bra dag, inte så mycket att göra, men idrotten var rena döden. Vi skulle ut och orgentera (stavas?) i en skog som heter Rya Åsar. jag har nog aldrig gått uppför så många och dödsframmkallande backa i hela mitt liv, kommer nog aldrig göra det igen?. Pest var det rent ut sagt, sedan missade vi två kontroller med, men det var skit svårt att hitta på kartan så det gjorde inte så mycket. Vi var inte dem enda som sprugit fel i klassen.

Nu ska jag plugga lite spanska innan jag ska iväg och möta min kära tränare för en grej. Ska plugga så fort jag kommer hem igen, så man kan titta på Grey´s och P.C.D . Vore trevligt med lite tv och så i kväll. Hade gaska lång håltimma i dag, så jag och Elin gick till Idé Guld för att titta ut dem nya berlockerna som kommit till Thomas Sabo, och jag blev lite kär i en nyckel. Hittade även en jätte fin silver ring, med en stor pärla på. Kanske får något i avslutnings present? Men nu ska jag äta lite innan jag ska iväg, och det är grymt skönt väder ute i dag!

BYE!


Kommentarer
Postat av: Bella

Nice bild :)

2007-05-25 @ 23:17:21
URL: http://allkindsoftime.blogg.se
Postat av: Jacqueline

tack, jag har tagit den själv, haha

2007-05-26 @ 00:35:33
URL: http://jacqueliine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0