Onsdag

image326


Elin anfaller mig för att jag har tagit kort på henne, och natta bara skrattar åt oss...



Nu sitter jag i min älskade skola igen. Morgonens lektion var spanska och då tittade vi på film, och på svenskan sedan i eftermiddag består också av film. Men då skall vi titta på Troja, och vem vill inte titta på Brad Pitt och Orlando Bloom på en och samma gång? Båda är lika snygga... Men nu har vi en jätte lång rast, nja till tjugo över tolv iaf. Vi har nämligen avslutat våran engelska a kurs så nu är vi lediga ist. Ska gå ut och äta med min kära vän Elin om en stund, för nu sitter jag och gör min Information och Layout inlämning som skall in på fredag. Det var om min Dubai resa. Men sedan är det idrott som står på schemat, våran sista lektion för året. Våran riktiga idrottslärare Peter har kommit tillbaka nu efter pappa ledighet, lite onödigt kan jag tycka att komma tillbaka bara en vecka? men men, så min skoldag består av film och idrott.

Nu skall jag fortsätta med min inlämning, måste få bra på den eftersom jag räknar med ett mvg i det ämnet. Men sedan kanske om jag orkar ta mig en sväng till stan. Känner mig trött även om jag hade sovmorgon i dag..


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag är fotografen:)

2007-05-30 @ 20:45:10
URL: http://thedeclaration.blogg.se
Postat av: Sandra

Jag är fotografen:)

2007-05-30 @ 20:45:12
URL: http://thedeclaration.blogg.se
Postat av: Jacqueline

du är så duktig! ;)

2007-05-31 @ 08:21:56
URL: http://jacqueliine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0