Söndag

Vill inte ens nämna gårkvällens tv tittande, men The Ark kommer alltid att vara dem bästa!

Skulle sovit hos Sandra i går, men jag är inte riktigt frisk än fick jätte ont i huvudet. Så jag åkte med min mamma hem senare på kvällen och gick och la miig på en gång. Kunde inte sova så bra i kväll heller. Så jag vaknade runt halv tolv i dag, gick upp och åt lite frukost och tittade på reprisen av eurovision. Sög gjorde det... Men sedan hjälpte jag mamma att plocka iordningköket och tog en huvudvärkstablett och gick ner och la mig igen. Vakna precis men jag har så ont i huvudet så jag måste nog gå och lägga mig igen. Jag borde igentligen plugga, men mitt huvud sprängs snart. Så jag kan kanske läsa lite i min bok eller liknande. I kväll ska jag gå och träna varsesig huvudet vill eller inte. I kväll får vi nämligen reda på vilket teama och vilken musik vi ska ha till nästa säsongs tävlingsdans. Det ska bli mycket spännande.

Glöm inte O.C i kväll, får be mamma spela in eftersom jag har träning då.

SE YOU ALL!


Kommentarer
Postat av: Sannnnnnnnnnnndra

Stackare, hoppas du mår bättre snart!

2007-05-13 @ 15:59:53
URL: http://thedeclaration.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0