Söndag

Gårdagen var riktigt mysig och rolig. Vi kom dit och bröjade grilla massvis med god mat, sedan spelade vi kubb. Mitt lag vann, men det var för att en i andra laget slog ner kungen, men vinst är alltid vinst. Sedan var det dags för lite Twister. Kampen var stor bland alla och jag slutade på en andra plats, sedan satte jag mig i soffan ett tag. Måste sulta medans man ligger på topp. Efter lite prat och studsmattehoppning så skulle vi spela charader. Det var nog det roligaste på hela kvällen, jag hade både ont i hjärtat och magen när vi var färdiga. Har inte skrattat så mycket på ett tag, men det var skojj. Sedan åkte  stadsborna hem och vi stannande kvar för lite prat och ännu mera skratt. Sedan knallade jag mig hem vid kvart över ett och somna direkt.

Vaknade dock runt halv tolv i dag, men jag kännde att jag behövde sova ut för en gångs skull. Har varit jätte skönt med långhelg även om jag har jobbat en dag. Men pengar behövsa alltid. Nu har jag suttit och tittat på Fashion House med min syster hela förmiddagen och så. Resten av eftermiddagen ska jag studera spanska och sedan ska jag nog ta mig en promenad eller springtur. Behöver detta om inte mitt innebandylag startar igen?, som inte är helt omöjligt längre.. I kväll ska jag som vanligt träna, och be min mor, eller jag tror jag gör det själv så det går rätt till, att spela in sista avsnittet av O.C. Jag hoppas verkligen på en säsong till, vad ska jag göra utan O.C? 

Ciao!


Kommentarer
Postat av: E

spanska? nu blir jag orolig, varför ska du plugga spanska?

2007-05-20 @ 16:37:09
Postat av: Bella

Jag kommer aaaldrig klara mig utan OC ! :(

2007-05-20 @ 22:11:20
URL: http://allkindsoftime.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0