Tisdag och vandring

image284

( Elin är minst lika snygg bakifrån som framifrån och alltid lika söt i rörelse)

Nu är jag äntligen hemma ifrån skogen. Jag har hittat barr lite var satns på mig. Men det var trevlig och det bästa var att det gav bra miotion, eftersom vi faktiskt gick 1 mil. Själv har jag gått kanske en halv till, känns iaf så, för att gå till bussen på morgonen känns redan den sträckan som en mil. Och när jag skulle gå hem ifrån bussen och benen redan var slutpumpade och det är + 2 mil ungerfär  så sammanlagt gick jag fyra mil i dag...(kanske 1 km hem til mig)  Tråkigt nog var att min grupp skulle starta 9:55 men när jag och Elin kom var ingen där, så vi fick gå dragandes med EP hela vägen. Haha ja dragandes för det var oftas jag och Elin i täten. Men det var lite info om eld, frammåtstupat sidoläge, och allemansrätten. På fågel stationen var det man skulle para ihop bild med namn och lösa rebusar, då hade vi, EP( + EK)  ett fel bara. Och på tipspromenaden med frågor på allemansrätten fick vi alla rätt. Kan medela att jag biddrog en liten del till vinst.

Senare i dag skall jag bara studera till mitt GE prov i morgon. Får spela in UB och DHW, tisdagar är nog bästa tvdagen på veckan.. Snart, runt klockan fem ska jag iväg och träna mina små drilltjejer och lite sådant. Nu ska jag ta mig något att äta,

Ciao!

Kommentarer
Postat av: E

Gud vem är snyggingen bakifrån? Inte jag i alla fall..

2007-05-15 @ 17:00:48
Postat av: Jacqueline

jo du är ju det snygging

2007-05-15 @ 18:13:54
URL: http://jacqueliine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0