Tisdag

image269


Är även hemma ifrån skolan i dag med, har så jäkla ont i mitt huvud. Vet inte vad som är snett där uppe men jag överlever. Vaknade jätte tidigt i dag runt åtta, låg och drog mig lite i sängen och tänkte att klockan var runt halv elva. Men jag gick upp och gjorde mig en god frukost och när jag satte mig vid bordet tittade jag på klockan och då var den bara tio över åtta. Så då gick jag ner till min säng igen och tittade på Djävulen bär prada. Jag gillar den på något vis, kanske något i den stilen man vill leva i sen? Nu ska jag fortsätta plugga lite och sedan kanske ta mig en dusch. Ska iväg senare och träna mina små tjejer och i kväll är det ledarmöte hemma hos mig. Och så är det en himmlans massa bra tv programm i kväll, Uggly Betty och DHW , ser fram emot detta.

Soo loong!

och lite sm bilder kommer kanske upp senare om jag orkar


Kommentarer
Postat av: gry

Vad tränar du för nått?

2007-05-08 @ 12:25:49
URL: http://sigurdsdotter.blogg.se
Postat av: Jacqueline

Drill

2007-05-08 @ 22:41:47
URL: http://jacqueliine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0