Tisdag

image301


Har precis kommit hem ifrån mina gullungar, ja i dag var en av dem bästa träningarna på hela detta halvåret. Det tråkigaste är att dem inte kunnat lära sig något nytt, lite finger drill men inget mer för att det har varit så stökigt. Nu är det kanske några som ska sluta för att det är för stökigt men det ska det bli ändring på. Dem hjular hela tiden så jag ska komma på något hårt straff för dem att göra, när dem hjular när jag säger att dem inte ska det. nog om det.

Nu ska jag plugga lite spanska, ja jag ska studera det varje dag fram till provet, måste bara måste få bra på det här provet. Annars har det inte hänt så mycket i skolan i dag. Men på fredag har vi bara halft gympa för att det ska vara en stor fotbollstunering på Borås Arena för alla gymnasieskolor i hela staden. Mycket skojj, och vi hoppas att Teknis vinner i år igen, för vi har vunnit den alla gånger som den har spelats.Länge lefve Teknis, ty wi äro bäst! I dag ska jag bla titta på IFE - IFK, hat match för oss boråsare, men vi hoppas att vårat älskade guldlag är i from i dag så det blir tre poäng till i potten. Nu ska jag gå och se om min lillebror lever..

See you!

Kommentarer
Postat av: Maria

Och ni ska ha fotbollsinriktning på er skola... pfffss.. hohoho..
bäckäng vart bättre, oavsett vad era tifon säger ;)

2007-05-26 @ 22:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0