Torsdag

Idag var jag uppe med tuppe, och hade NP i engelska och det gick nog vägen. Har bland annat tränat och gjort annat mysigt i kväll. Haft PeppRally efter träningen och lite bilder därifrån kommer lite senare. Känns som bara min bloggning handlar om Drillen och om SM, men det är nästan det ända som sker i mitt liv för tillfället. Men den som inte gillar det, otur för den... Åh i morgon drar allt igång, och jag är sååååååå taggad. Vi fick även våra snygga SM linnen på träningen i dag, som jag även ska ha på mig i skolan i morgon för att göra lite reklam. På tal om morgondagen, glöm inte att lyssna på mig och Ellen när vi är i radio kl 07:30 - 08:00 kanal 102,9. Vi ska dit med hela laget med sedan lottade vi om vilka som ska prata i intervjun och det blev jag och Ellen. Mina underbara lagkambrater var som sagt på tv i dag och drillade lite mer kan ni titta på www.tv4.se/goteborg . Mycket söta var dem. Borås Tidning var även på plats på våran träning i dag. Våran alldeles egna Charlotte Wennerlund fick BT Bucketten för all den tid och ork hon har lagt ner på SM. Vi fick även visa upp vårat trävlingsprogram för dem, och så trolig är vi i Borås Tidning i morgon...

Nu ska jag äta inna jag hungrar ihälj, men sedan måste jag packa allt i kväll med. Måste vara klart redan ikväll för i morgon efter skolan ska jag dirket till hallen för musiktest och sådant..

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0