Torsdag

känner att denna veckan kanske inte är bästa för att blogga. Känner att jag inte hinner eller så, mycket prov och grejer som ska fixas denna veckan. Men i dag har jag haft förtegasekonomiprov som gick rätt åt helvete, ursäkata att jag svär men jag fick total black out. Frågade sedan snällt om jag kanske kunde få skriva om provet på måndag, för många gick hem för att få extra tid att läsa på till provet så att dem ska göra det på måndag ist. Så nu blir dte ingen MVG för mig i företagsekonomi A. Det värsta och det som suger mest är att jag verkligen hade pluggat och så händer det att man får en black out, lyckat.,..

Sedan har jag tränat drill. Vi håller på med ett programm till våran sommar cabaré. Mycket trevligt för vi(min grupp) koregrafera våran dans själva och vi var uppdelade i ter grupper. Jag och Josefine fick göra hela början och det gick jätte bra. Sedan var jag tvungen att knalla mig till pappas jobb för mitt tredje extra knäck. Sädningen i ter timmar och nu sitter jag här. Dödstrött och ska lägga mig och titta på SATC nu, känner att jag behöver det..

Good night you al!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0