Torsdag!

I morses kommer min mamma in springades och säger, "du har två minuter på dig att fixa till dig om du ska åka med till Lager 157". Jag tittar uppifrån mitt täcke och inser att jag bara gick och lade mig i går efter gått i spöregn. Jag springer upp och tar på mig mys kläder och sätte upp mitt smutsiga hår i en tofs. Sedan bar det av till lager där jag köpte en ny klänning och ett par byxor. Sorry alla som fick se mig i ett sådant dåligt skick, men det blev bara så.

Kom hem och sätte mig för att kolla Spiderman 3. När jag suttit där ett tag inser jag att jag har glömt att det var träning så fort som tusan sprang jag och tog på mig träningskläder och mamma fick köra upp mig. Nu sitter jag här hemma ifrån träningen och ska snart, ja ringa ett par samtal och titta klart Spiderman. Men en jäkla jobbig sak hände i går när jag skulle ta bussen hem ifrån stan. Då är det en kille som missar bussen, men bussen stannar vid ett rödljus i en korsning. Killen springen och ställer sig framför bussen och menar att han borde få komma på. Men chauffören vill inte släppa på honom för att bussen stid utan för polisstaion. Men killen vägra flytta på sig, så han stod framför bussen i 40 minuter tills polisen kom och plockade bort honom. Det kiligaste var att han fick åka med tillslut. Jag var på dåligthumör och ville bara hem och sova, så skulle den fjanten så där och krångla...

Nu ska jag ringa lite samtal..

Later!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kund inte busschaufören bara släppt på honom? Big deal liksom.

2007-05-17 @ 21:55:16
URL: http://thedeclaration.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0