You are my light in the dark

image311

Nu ska jag hoppa in i duschen, titta igenom någon tidning innan jag lägger mig. Vill koma i säng hyfsat tidigt i kväll, behöver mer sömn. Det är en enastående kännsla att stiga upp på morgonen när man känner hur länge man sovit och man är på bra humör, fast man vill ligga kvar i sängen. Åh det finns ingen skönare säng än min! Ifs så säger oftast alla, varför sova i en oskön säng när man kan sova i en skön?.  Jag håller med min vän Elin  på kuddfronten, den måste vara kall. Det går inte att sova på en varm.. haha det blev mycket prat om min säng osv.  Det roligaste  under dagen i dag, var att solen tittade fram efter tjock dimma. Var tvungen att få med den på bild, och jag älskar att gå med solglasögon, som jag tror är mitt favorit "plagg". Man kan gömma sig bakom dem om man är sliten och dem kan förgylla en hel outfitt. Kan aldrig ha förmångaheller. Men nu ska jag in i duschen och sedan läsa en ny tidning min mamma precis kom med. PIRAJA heter den. En tidning för dem som går på gymnasiet, får se om den innehåller något intressant

Adios!

detta inlägg skulle vara publicerat för en halvtimma sedan, men det korngla..så nu är jag klar med duschen och allt..

Kommentarer
Postat av: Bella

På tal om solglasögon, du glömde dina hos miiiiig.

2007-05-25 @ 23:16:30
URL: http://allkindsoftime.blogg.se
Postat av: Jacqueline

åh bella kan inte du ta med dem i morgon till sara?!

2007-05-26 @ 00:35:02
URL: http://jacqueliine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0