en höstkväll

gggb

Tände några ljus innan i kväll. Älskar levande ljus när mörkret har fallit. Nu är det tider då man kryper under en varm filt framför brasan med en kopp te. Eller kanske ligger inne och tittar på en bra gammal film, klassiskt. Hösten ger mig en speciell kännsla, något som gör mig varm inombords. Levande ljus är något som är vacket,mysigt och frid fullt.

Förhoppningsvis hinner jag tända några i morgon efter träningen. Vill bara vara ledig nu, vill åka till thailand. I dag är det 53 dagar kvar tills vi åker, längtar. Nu ska jag lägga mig för kvällen, måste sova ikapp några saknade timmar. Hoppas att morgondagen inte blir lika tråkig som denhär måndagen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0