Fredag

image538
(Olivia.Jacqueline.Ellen, EM 07)

I dag är det jobb som återigen står på mitt schema. Försöker se dagen ifrån den ljusa sidan har huvudvärk och känner mig.. jag mår dåligt. Men solen skiner här iaf, i vackra Borås. Måste hem och städa med, tjejerna kommer hit för lite mys i kväll. Kom ihåg att ni stadsbor tar bussen som går kl 18.00 och ni andra lantisar får kliva över trösklen vid 19.00. Förstått? Ne, min mörka sida börjar visas. Men då kan jag ta och prata om min drog, det brukar hjälpa.

Känner för att träna nu. DRILLA. Tror jag är kär, i drill. Jag tycker synd om dem som inte förstår vilken fantastisk sport det är. Snart är hoppningsvis våra team dräkter färdiga. Är riktigt spänd på hur dem kommer att se ut, förhoppningsvis otroligt snygga. Jag tycker att vi drar ihop oss alla en kväll och kollar VM 06, SM 07 och EM 07?! Hur låter det?

Back to work!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Ja, jag tycker cokså att vi ska ha en sån kväll. SNART!!! Nästa vecka? Ha det mys med tjejerna ikväll. Grattis i förskott. Kram

2007-11-02 @ 13:29:51
Postat av: Jacqueline

Cissi: Jaa, det tycker jag verkligen. Men jag vet inte om vi kan vara hos mig pga renovering, hehe men hos någon annan?
Tackar, syns på söndag!!

2007-11-02 @ 14:34:04
URL: http://jacqueliine.blogg.se
Postat av: Cissi

Ja, vi kan säkert vara hos någon annan... Om inte så får ni väl pallra er in till mig... Mitt hem är alltid öppet för er drillänglar!

2007-11-02 @ 16:40:30
Postat av: Ellen

Jag känner ALTTID för att drilla ;D haha. JA det låter bra, vi måste träffas snart :D

2007-11-02 @ 23:38:32
URL: http://ellenheiman.blogg.se
Postat av: MADELENE

skön bild :P

2007-11-03 @ 12:25:06
URL: http://negerboll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0