Fredag

l.milh

Fredag är nog min favorit dag på hela veckan, då man vet att man har hela helgen kvar. Hoppas på att det blir en rolig helg med massa bra saker, Mariedal cup startar i dag men jag ska inte gå. Den tiden är förbi. I morses fick jag palla mig till skolan klockan åtta, trots att vi började runt halv tolv. Skulle ha en "kick off" men Elevkåren och vi betsämde massa trevliga saker som kommer att hände nu framöver på Teknis. Det blir så mycket roligare att gå upp till skolan varje dag om det händer något ibland. 

För dem som tycker som jag att snö är så jäkla underbart, kan jag bara säga att den har anlänt till Borås nu. Sitter nere i datalsalen och kan se hur det yr utomhus. Snart kanske det blir vitt på marken, men det är den första snön för året och jag tror den är ganska blaskig.  Hatar slask, älskar snö. Annars ska jag ta mig till Tant Grön efter skolan för, ja en fika med dem andra. Trevligt värre. Och i kväll så blir det nog lite mys med film och men lite sköna människor. Mycket bra fredag!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0