Lördag

image554

( Nostalgi känsla!)

I går spenderade jag kvällen med Elin och Ida. Vi kikade lite på Idol och spelade monopol. Efter det fick vi någon nostalgi känsla och sätta på GREAS. En förjäkla bra film, hade nästan glömt hur bra den var. Dock gillade dem inte när jag sjöng med i låtarna, men det fortsätter vi med i kväll? Av någon anledning tycker jag John är ruskigt snygg i filmen och min dröm är att få gå runt klädd med likadana kjolar som de har i filmen. Haha hade det inte varit underbart?

Nu sitter jag här på jobbet och sliter. Nja kanske inte riktigt sliter så hårt att svetten rinner men jag ska nog spendera några timmar till här. Sedan blir det middag och lite party i kväll. Min magkännsla säger att kvällen kommer bli lyckad, så får hoppas att den stämmer. När jag vaknade i morses såg jag att snön fortfarande låg på marken, återigen kände man nostalgi i kroppen. Det bästa var när man var liten och plogen hade plogat ihop en stor snödriva ute vid granen. Där byggde man ett hus fullt med tunnlar som man sedan lekte i. Man tog ut ljus och man spenderade hela dagen ute i "snöhuset". Jag saknar den tiden. Då man kunde gå fram till vem som helst utan att bry sig om någoting och bara vara den man är, då man blev bästa kompisar efter tio minuter.

Kommentarer
Postat av: E

känsla Jacke inte kännsla!! he he

2007-11-10 @ 13:12:09
URL: http://heaveninhell.blogg.se
Postat av: Jacqueline

ops!

2007-11-10 @ 13:43:23
URL: http://jacqueliine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0