Lördag

image560

jag gillar er...

Nu sitter jag på jobbet och jobbar på. Vill bli klar med allt här så jag kan bege mig hem till Elin. Vi ska nämligen fixa oss inför kvällen, då jag och alla andra kommer se förjäkligt snygga ut. Kommer nog lite bilder på det inom kort. Önskar alla lycka till med sina outfitts, speciellt Bella som skulle springa till Myrorna i dag. Känner ett visst lugn i kroppen för att jag vet att allt mitt är fixat. Nu ska bara klockan slå fem.

I går var jag hemma, en riktigt duktig flicka. I morgon ska jag studera, också en redig liten flicka. Kan jag bli mer svärmors dröm? haha men jag känner mig lite duktigt iaf. Bara göra massa bra och "nyttiga" saker i helgen, inte ränna ute hela kvällarna och försvinna in i dimman. Nix denna helgen är en riktigt vit en, tror nästa helg står med samma aktiviteter? Vi får se.

Tjabba mors!

Kommentarer
Postat av: Hanna

"Nu sitter jag på jobbet och jobbar på." Ja vi märker det eftersom att du bloggar istället ;) hihi busfrö.

2007-11-21 @ 21:46:42
URL: http://hanyy.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0