Måndag

Dagen har i stora drag varit grå och lång. Helt menigslös? Bara skola och en massa plugg. Nu sitter jag här med ansiktsmask som jag har unnat mig och ska snart hoppa in i duschen. Tur att Prission Break kommer på tv:n i kväll, annars så hade jag somnat för länge sedan. Någon mer som jublar att skolan har dragit igång igen, själv kan jag tycka det är skönt att komma in i sina rutiner. Det blir mer som ett flyt, livet menar jag.

Just i dag känner jag mig ensam och tänker, ja jag tänker på dig? Var glad att du ringde innan, det gjorde mig dag. Skönt att vi ska ses snart med, tycker att det känns bra med. I morgon ska jag träna, har kännt för det hela dagen, men icke sa nick måndagar är ingen träningsdag. Vill bara tacka alla för mina fina födelsedagspresenter och mina kära drillvänner som kom på mycket oväntat besök i går, men det värmde!

Tack för denna måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0