Onsdag

image551

(snyggaste paret i HW)

Läste på min vän Elins blogg hur duktig hon var att gå till sitt jobb i dag när vi har sovmorgon. Men jag ska bara meddela att jag inte är sämre. Sitter nämligen på jobbet och sliter, var hos doktorn i morse så bättre att åka hit och göra lite nytta än att fördriva tiden i skolan på ingenting. Det bästa är att jag ska ta mitt arsle hit på fredag med, när vi också har en hyfsat lång sovmorgon. Måste jobba och spara pengar till Thailand och massa andra saker.

I dag har jag ett sånt tränings sug igen, vet inte vad det är med mig. Men jag behöver inte vänta så länge, imorgon är det 2 timmar igen ute på golvet. Det är ungefär en månad kvar till premiären av dansen, någon som vill komma och kolla hör av er! Annars ska jag bara ha två lektioner i skolan i dag och sedan bär det av till jobb nummer två. Mera cash. Sedan kan man även parkera kroppen framför tv:n en timma i kväll, framför Greys. Lovley.

23 dagar kvar till Skottland
47 dagar kvar till Julafton
52 dagar kvar till Thailand


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0