Tisdag

5jynhv























( världens vackraste kvinna)

Sitter här i biblioteket i skolan, har svenska lektion men har redan läst klart min bok, Gossip Girl. Ska snart palla mig ut till central stationen för att sedan åka och träna, äntligen. Suget efter träning har suttit kvar sen gårdagen, men snart ska jag få röra på fläsket. Måste plugga i dag med, mycket att göra i skolan. Funderar på att skriva klart en inläming som vi igentligen har om två veckor, men det är skönt att få den gjord.

Sedan är det en lyckans dag i dag, det är bra program på tv:n. Brukar sitta och titta ifrån åtta till tio på kanal 5, som förövrigt är den bästa tv kanalen. Satt och skratta här om dagen åt Ugly Betty reklamen, någon mer som har gjort det? Mycket komisk om du frågar mig. Gillar att hon har fallit för Henry, nörd kärlek är så jäkla gulligt, haha. Nu ska jag ta mig i kragen och ta min rumpa 5 våningar upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0