Tisdag

ppokö

Har varit hemma ifrån skolan nu i två dagar. Har haft något jäkla migrän anfall, huvudvärk och spya. Ingen rolig kombination. Känner att en förkylning är på gång också, men hinner inte att vara sjuk. Har mycket i skolan och så åker jag bprt på fredag. Jag får bli sjuk när det börjar närma sig lov, då skulle det funka för mig.

 Nu ska jag ta och spela in Ugly Betty och D.H.W för att plugga samhälls kunskap. Men det bästa är  att jag är klar med min SATC box nu. Anvsnittet I Heart NY är nog det bästa, eller det allra sista avsnittet. Det är nog bäst att jag pallar mig tillbaka till mina böcker om det betyget på mitt prov skall vara över G.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0