Torsdag

image552

( snyggast på EM)

Har Info och Layout B nu, ska göra en power presentation om min drog. Det var självklart när man fick välja ett valfritt ämne som man redan visste mycket om. Ska träna efter skolan i dag, äntligen. Och ska bara meddela att våra dräckter kommer att sys i helgen och att vi måste bestämma ett datum för provning. Annars har jag inte så mycket att berätta. Spenderade min lunch innan jobbet i går med Anton och Alex, intressant?

Idag ska jag även prata om ekonomi programmet för alla nior som kommer hit. Hoppas att det går bra men det är nog inte så svårt. Men annarts är det bara att inprovisera eller hitta på något skit, sjunga kortegesången eller nått. Vem skulle inte uppskatta det? En sång framförd av mig skulle nog ingen tacka nej till. Från en sak till en annan, är det någon som är ensam hemma i helgen?

Kommentarer
Postat av: La coach

Nästa torsdag efter träning blir väl ett bra datum för utprovning? Eller tisdag??? Vad tycker ni? Ååååh så spännande det ska bli!

2007-11-08 @ 08:41:17
Postat av: Bella

Alex sa också det till mig. Jag tycker synd om dig ! ;) hehehehheheheheheheheeeeee .... !

2007-11-08 @ 14:22:41
URL: http://allkindsoftime.blogg.se
Postat av: Jacqueline

Cissi: jag får återkomma!
Bella: ja, det var...annorlunda

2007-11-09 @ 13:05:26
URL: http://jacqueliine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0