Torsdag

påkpö

(gammal bild ifrån någon SH lektion)


Äntligen är denna dagen här, dagen innan avfärd.I morgon åker vi, kan tycka lite synd om personerna i min omgiving som hart hört mitt tjat om denna resa den senaste tiden. I morgon åker jag och några av mina kära drillare till Skottland. Så jäkla roligt kommer det att bli. Skönt att slippa skolan med eller kanske. har så otroligt mycket nu och känns lite tufft att missa två dagar till. Kommer hem på måndag kväll...

Nu ska jag snart börja packa, måste skriva en lista annars är chansen att jag glömmer hälften hemma. Sådan är jag, glömsk. Men det brukar gå bra om jag har en lista att bocka av, bara jag inte glömmer skriva något på packningslistan då är det kört. Vill bara meddela en sak till min kära tränare, jag ångrar mig att jag inte tog med mig Bebben hem. Saknar den faktiskt.. lite. HAHA. Nu skall jag packa, återkommer med besked.

Adios!

Kommentarer
Postat av: Harry <3 Greta

haha, den där jävla Bebben ;) hahaha.
IMORGON! :D:D Wiihooo!

2007-11-29 @ 21:40:57
URL: http://ellenheiman.blogg.se
Postat av: Tränaren

Hahaha, jag VISSTE att du skulle sakna bebben!!! Han sover så skönt i hallen... Hahahaha

2007-11-29 @ 22:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0