FREDAG

image513

Äntligen lite ledighet mitt i all stress. I kväll ska jag bara ta det lugnt, ta lite tid för mig själv (som Elin brukar säga) och gå och lägga mig tidigt. Först har jag lovat min lillebror att titta på film med honom, kl 19.00 i kväll har High School musical 2 Sverige premiär. Jag tycker ettan var bra, så jag har inget emot att se tvåan. I dag har jag varit i skolan, inte gjort så värst mycket. Ganska lugn dag om man tänker efter, och det brukar det inte vara. Efter det b lev det fredags fika på Tant Grön och massa snack.

I morgon skall jag jobba och sedan?, ja jag har inget planerat.. ganska ovanligt för att vara mig men i morgon är jag öppen för förslag. Jag ska även önska min vän Sara Lycka Till i morgon!! Känner mer för en trevlig middag med tjejerna i morgon, vad sägs om att laga mat?, fundera och återkom!

Nu ska jag laga lite tacos, det är ju fredag i dag. Min famlij äter oftast tacos då, liten tradition vi har. Sedan blir det röj här hemma med HSM 2 och lite Idol.

Byee!


Kommentarer
Postat av: Bella

Nu har du en sak planerad - fest hos mig ! Kanske.

2007-10-06 @ 13:47:58
URL: http://allkindsoftime.blogg.se
Postat av: Malin

ha ha, jag älskar den filmen :)

2007-10-06 @ 17:21:23
URL: http://maulingustavsson.blogg.se
Postat av: Jacqueline

Bella: Jaa, och det var kul!
Malin: haha, jaa och Zac är snygg :M

2007-10-07 @ 15:47:03
URL: http://jacqueliine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0