FREDAG

hej

(i skolan i onsdags, smakar på M´s never stop)


Efter att ha spenderat hela dagen hemma pga sjukdom, har jag inte gjort ett jäkla piss. Jag har varit så förkyld och mitt huvud känns som det ska sprängas i ja, tusen bitar. Efter att ha legat under mitt täcke hela dagen och min HåKan cd har stått på repeat så har jag äntligen kravlat mig upp. (Håkan är den bästa medicinen när man är sjuk)När jag har huvudvärk tål jag inte ljus, så nu när mörkret kom på kvällen, kunde jag krypa ut ur mitt bo. Det värsta är att jag har en super viktig, 4 timmar lång träning i morgon kl 08.00. Jag har längtat hela veckan, men just nu vill jag bara ta tre ipren och lägga mig och sova hela helgen.

Men efter att fått klaga av sig lite nu, känns det lite bättre. Något annat som får mig att må mycket bättre är när jag får titta på Christoffer i idol, fy satan vad han är snygg! Nu ska jag lägga mig för kvällen, bara njuta ev dem timmars sömn jag hoppas få i natt.

Tack för mig, och önska mig lycka till i morgon.. Massträning med en spuer sjuk dam, hmm bra kombination?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0