natti


Nu skall jag lägga mig för kvällen, måste vara pigg i morgon eftersom man skall flänga ute halva natten. Ska läsa lite FE nu innan jag hoppar i säng. Greys var riktigt bra i kväll, fällde faktiskt en tår, mesiga jag. Men det var nog inte någons öga som var tort i kväll? Men det vore ju lite tråkig om hon dog? hmm, får vänta tills nästa vecka.

I morgon är det träning direkt efter skolan och sedan ledarmöte. Efter det skall jag upp till jobbet och städa lite snabbt, sedan bär det av till en kväll på staden. Jag längtar faktiskt, hoppas att det blir riktigt roligt.

Sweet dreams and sleep tight!




Kommentarer
Postat av: ein12feld

thank you - you are an real angel :-)

2007-10-04 @ 14:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0